O Polskim Szkolnictwie i o Kanarze KZK GOP

Dzisiaj trochę się rozpiszę na temat polskiego szkolnictwa, które jest dosyć… hmmm…. jakby to tu napisać…. kulawe.
Z jednej strony owszem, niby czegoś nauczy, ale po cholere uczyć rzeczy, których nie chcemy robić?!
Przykładowo jestem informatykiem, to raczej powinno się mnie douczać wszystkiego co związane z tym zawodem, a nie np. religii…
Źródło: http://c.wrzuta.pl/wi3558/94aac960001e04df47af4c50/szkola
By the way wdg. mnie uczęszczanie na religię powinno zależeć tylko i wyłącznie od uczniów, gdyż to jest zależne od ICH WIARY.
Ktoś wierzy? OK, ale na religie do Kościoła. Ktoś nie wierzy? Trudno, jego sprawa, i nie należy go zmuszać do uczęszczania na tą religię…
Część szkół układa plan lekcji tak by religia była w środku, co eliminuje możliwość zrezygnowania z obecności na tym przedmiocie, a następnie marnowanie uczniom czasu, który mogliby przeznaczyć na rozwijanie swoich zainteresowań… (Co? Zainteresowań? Przecież część idzie po prostu na np. piwo… cóż, ich sprawa).
Źródło: https://i1.wp.com/pobierak.jeja.pl/images/c/5/5/27836_religia.jpg?w=474

I apropo kanarów
Przecież każdy musi płacić za usługi, z których korzysta… przykładowo: jestem górnikiem, to mogę mieć węgiel za darmo? Nie, gdyż nam zapłacono za jego WYDOBYCIE, a nie zabieranie go… To samo powinno tyczyć kanarów… powinni PŁACIĆ za bilety, a nie “Ja jestem kontrolerem i nie musze” no sorry… to zwykłe chamstwo i pokazywanie “Ja jestem lepszy!”…
Transport publiczny zalicza się do USŁUG, a kanary KROZYSTAJĄ z usług, to powinni też za nie płacić! A jak biletów kupować nie chcą, to powinni to mieć strącone z wypłaty.
Oczywiście nie wszyscy kanary tak robią… są też normalni KONTROLERZY, którzy KUPUJĄ i KASUJĄ bilet, co UPRAWNIA ich do skorzystania z usługi i przy okazji skontrolowania pasażerów, ale nienawidzę braku kultury u kanarów! “Bilet do kontroli!” to nie brzmi fajnie! Natomiast “Czy mógłbym/mogłabym zobaczyć Pana/Pani bilet?” lepiej już brzmi, nieprawdaż?
Źródło: https://i2.wp.com/2.bp.blogspot.com/-sygGTDP-gxM/T3LmENIcIjI/AAAAAAAAAAY/NTVtU-9NZoc/s1600/634376017217427490.jpg?w=474

I tak wątpię, że ktoś w ogóle przeczyta moje wypociny 🙂
Ale czasem lubię się rozpisać.

Taka mała reklama: Chcesz uniknąć spotkania z jakąś osobą? Spoko, polecam aplikację Split na androida 😀